Bilabonnement hos dit lokale autoværksted i Herning og til en billig pris.

Bilabonnement hos os, er altid inklusiv:

  • Bilforsikring
  • Grønafgift
  • Serviceeftersyn
  • Uforudsete reparationer
  • Dæk (Sommer og vinterdæk eller helårsdæk)
  • Bilsyn
  • Gratis lånebil ved værkstedsbesøg
  • 15.000 årlige km
Citroen C3 på bilabonnement hos autoværkstedet Aunetto i herning

Citroen C3

Fra 2.595 kr./md

 

Peugeot 108 - Bilabonnement hos Aunetto i Herning

Peugeot 108

Fra 2.595 kr./md

 

Citroen C1 II - Bilabonnement hso Aunetto i Herning

Citroen C1 II

Fra 2.595 kr./md

 

Citroen C1 - Bilabonnement Aunetto Herning

Citroen C1

(Reserveret)

Fra 2.195 kr./md

 

Bilabonnement på Citroen C1 1,0i

Citroen C1

(Reserveret)

Fra 2.195 kr./md

 

BILABONNEMENT TIL FAST LAV PRIS

Få et bilabonnement fra kun 2.195 kr./md (Citroen C1/Peugeot 107) med alt inklusiv.

Bilabonnement er for dig som ønsker en bil, som kan køre fra A-B og ikke vil spekulere på hvad koster næste service eller nu larmer min bil, hvad koster det at få repareret. Alle vores biler er brugte, men i supermekanisk og sikkerhedsmæssig stand. Vi har en flåde af biler som vi tilbyder på abonnement og udvider den løbene. Her på siden kan du se de biler som er ledig og under klargøring.

Med et bilabonnement fra Aunetto, får du sikkerhed og ro på udgifterne. En fast lav pris på at køre i en bil med et abonnement fra Aunetto i Herning. Vi står for at betale bilforsikring, miljøafgift, serviceeftersyn og andet vedligeholdelse på din abonnementsbil.

Alle vores biler er brugte biler og som vi special har udvalgt, og de bliver alle top mekanisk klargjort på vores eget autoværksted i Herning, inden de kommer ud at køre på en bilabonnement aftale. Når vores biler er ude og køre på en abonnementsaftale, er bilerne ikke synlig her på siden.

Udvalget af biler som du kan få på et bilabonnement ændres sig hele tiden, så hold øje med listen herunder, som vil blive opdateret løbene.

Få en bil på bilabonnement

Tilvalg til vores bilabonnement.

  • Vejhjælp
  • Ekstra km
  • Ekstra bruger
  • Udlandsforsikring (Kørsel i udlandet)
  • Nedsættelse forsikring på selvrisiko for 18-25-årigeS

Se priser under booking af bil. (Vælg bil)

 

Hvorfor er jeres bilabonnementer så billige?

Det er der flere grunde til. Et er at alt service og vedligeholdelse forgår på vores eget autoværksted i Herning og som gør at vi kan holder reparationsudgifterne nede på et minimum, til gavn for vores bilabonnementskunder. Noget andet er, at vi har årtiers erfaring med biler og vedligeholdelsesudgifter på dem, især Citroen, Peugeot, Ds og Opel biler. Det gør os i stand til at udvælge de biler som går mindst i stykker og for det tredje er vores værkstedspolitik, at det er mængden og ikke den enkle bil vi tjener penge på. Alt det tilsammen kommer dig til gode i en fast lav pris på en abonnementsbil hos Aunetto.

Har du spørgsmål, som du ikke kan finde svar på under FAQ-menuen, så kontakt mig endelig.

Mogens står for kontor og er indehaver

Mogens Kjærsgaard
Indehaver

mk@aunetto.dk

 

FAQv
HÅNDBOG
Betingelser

FAQ – Ofte Stillede Spørgsmål om bilabonnement

 

Hvor gammel skal jeg være for at få en bil på abonnement?

  • 18 år og med kørekort.

Hvornår starte og slutter min leje periode?

  • hvis ikke andet er aftalt, så starter aftalen den 1. i måned og slutter hvert den sidste dag i måneden

Må jeg have hund i bilen?

  • Ja, hvis den transporters i et transportbur. Det er ikke tilladt at transportere løse husdyr i bilen. Alle former skader på og i bilen som følge af dyre, skal erstattes af abonnenten. Der gælder ikke nogen forsikring

Kan jeg bestille en anden bil end dem i har på web siden?

  • Nej, for at kunne give dig den lave pris på lejen, udvælge vi selv de biler som vi ved er billige i forsikring, grønafgift og ikke mindst i vedligeholdes. For på den måde kan give dig den bedste bil til den laveste pris.

Kan jeg skifte bil i leje perioden?

  • Ja, hvis du mindst har valgt en 12 måneds aftale, så kan du skifte 1 gang om året. Prisen reguleres afhængig af hvad bil du vælger.

Kan jeg opsige aftalen midt i lejeperioden?

  • Nej. I bindingsperioden er aftalen uopsigelig, men derefter er opsigelse løbende måned plus 30 dage.

Skal jeg selv betale bilforsikring?

  • Nej, bilforsikring er inklusiv i aftalen

Skal jeg selv betale grønafgift?

  • Nej, grønafgift er inklusiv i aftalen

Skal jeg selv betale vedligeholdelse på bilen?

  • Nej. Vedligeholdes er inklusiv i aftalen.

Kan jeg se og prøvekører bilen inden jeg lejer den?

  • Ja, bilerne holder ved vores værkstedet i Herning, så kontakt Mogens på mk@aunetto.dk, for at lave en prøvekøre aftale.

Er der depositum på leje?

  • Ja. 5.000kr. som betales når du henter bilen. Hvis der ikke er nogen skader på bilen, når den afleveres igen, får du hele depositum retur.

Er der selvrisiko ved skade på bilen?

  • Ja. Det er afhængigt af din alder. 18-25 år: 12.000kr, Du kan tilkøbe købe en selvrisiko nedsættelse forsikring til 199 kr. i måneden, sådan at din selvrisiko kun bliver 7.500kr. Fra 25 år er selvrisiko 7.500kr.

Hvor skal bilen services?

  • Bilen skal services på vores værksted i Herning.

Er der dækning for anden transport, hvis bilen går i stykker?

  • Nej. Men vi gør meget for at vores biler er super mekaniske stand. Får bilen en mislyd eller kalder på service, er det dit ansvar at få bilen på værksted. Du kan tilkøbe vejhjælp for 49kr./måned.

Når min lejebil er på værksted, skal jeg så betale for en anden lejebil?

  • Nej. Du får ved værkstedsbesøg gratis lånebil.

    Hvad stand skal bilen være i, når jeg afleverer den efter end lejeperiode?

    • Sammen stand som da du fik bilen udleveret, det vil sige vasket udvendig og rengjort indvendig. Du kan også få os til at gøre det. Pris 5.000 kr. inkl. moms.

    Må jeg køre i udlandet?

    • Ja, hvis du har udlandsforsikring på din aftale – 79 kr./måned

    Må min partner/kæreste køre i bilen?

    • Ja, hvis du har en ekstra bruger på din aftale – 49kr. /måned

    Hvad koster det at køre mere end aftalt?

    • Hvis du ikke har fået justeret din aftale løbne med km forbrug og du derved skal betale for overkørt km ved afslutning af lejeaftale koster det 3 kr. pr. km.

    Kan jeg ændre forbrug af km midt i min aftale?

    • Ja. Der er som standart 1250 km med pr. måned. Du kan tilkøbe 500 km pr. måned for 400 kr./måned eller 1000 km pr. måned for 800 kr./måned

    Kan jeg fortryde min booking inden jeg har modtaget bilen?

    • Ja. Men du vil blive opkrævet et fortrydelsesgebyr på 2.500kr. Idet værkstedet er i gang med klargøring af bilen.

    Håndbog for bilabonnement: 

    Oprettelse og afhentning

    For at få et bilabonnement ved os skal du:

    • Være fyldt 18 år.
    • Have gyldig opholdstilladelse i hele abonnentsperioden.
    • Du må ikke være registreret i RKI.
    • Være den primære fører af bilen, hvilket vil sige, at det er dig, der primært skal anvende bilen.

    Ved afhentning skal du medbringe:

    • Fremvis kørekort og sygesikring for alle bruger af bilen og der tags kopi af dem til forsikringsselskabet.

     

    Tidspunkt på afhentning aftales med Aunetto.

     

    Vejhjælp

    Vejhjælp i Danmark

    Hvis du har vejhjælp på din abonnementsaftale, så kan du bestille vejhjælp ved at ringe til SOS Dansk Autohjælp på telefon nummer +45 70 10 80 90

    (24 timers service og samarbejde med Købstædernes Forsikring)

     

    Du skal blot oplyse dit navn og bilens registreringsnummer og at du har lejet den af Aunetto.

     

    Vejhjælp i udlandet

    Hvis du har udlandsforsikring på din abonnementsaftale, er vejhjælp i udlandet inklusiv.

    Har du brug for vejhjælp skal du ring til SOS Internationales på +45 70 10 50 52

     

    Du kan også vælge at downloade deres appen ’Det røde kort’, så SOS International kan spore din lokation i tilfælde af uheldet skulle være ude eller bestille hjælp på SOS-hjemmeside her. 

     

     

    Skader

    Hvis din bil får en skade, skal du kontakte Aunetto værksted i Herning.

     

    Stenslag i forruden

    Hvis din bil får et stenslag, bedes du få det udbedret med det samme hos Aunetto. Hvis stenslaget kan udbedres med en limning, dækkes det af Aunetto. Hvis stenslaget ikke kan repareres, så skal forruden udskiftet og bliver betrækket som en skade. Her dækker forsikring.

     

    Selvrisiko ved forsikringsskader

    Selvrisikoen er 7.500 kr. pr. skade med mindre, du er under 24 år og ikke har tilkøbt en lavere selvrisiko, så er selvrisikoen 12.000kr. Pr. Skade.

     

     

    Fartbøder og parkeringsbøder

    Hvis vi modtager en parkeringsbøde, vil den blive lagt på næste faktura. Hvis vi modtager en fartbøde, vil du få den (og eventuelle rykkere) tilsendt på mail fra os.

    Bemærk: Hvis vi betaler parkeringsafgiften eller fartbøden for dig, tillægges bøden/afgiften et håndteringsgebyr ved næste fakturering.

     

     

    Service og vedligeholdelse

    Service og vedligeholdelse er inkluderet i din abonnementsaftale.

    Som abonnent er det dit ansvar at overholde fristerne for alle serviceeftersyn. Hvornår din bil skal til service står i bilens service håndbog eller når servicelampen lyser.

    Er du i tvivl, om hvornår din bil skal til service, bedes du kontakte Aunetto.

    Hvis du ikke overholder fristerne for serviceeftersyn, vil der blive opkrævet et gebyr ved din slutopgørelse.

     

    Husk at tjekke motorolie mellem serviceeftersyn, normalt hver gang man tanker. Efterfyldning af motorolie hører under vedligeholdelse og koster derfor ikke dig noget. Du skal blot køre forbi Aunetto værksted i Herning og få det påfyldt.

     

     

    Kilometertal og tilkøb af kilometer

    Dit samlede kilometertal, som indgår i din årlige basispakke, er angivet i din abonnementsaftale, normalt 15.000 km om året.

     

    Jeg skal køre mere end basispakken – hvad gør jeg?

    Hvis du ved, du kommer til at køre mere end basispakken tillader, kan du tilkøbe ekstra km. F.eks. 500km for 400kr. om måneden.

    Give besked på mail til Mogens på mk@aunetto.dk eller ring til værksted på 75 12 13 13

     

    Hvad koster det at køre over det aftalte km?

    Når du afleverer bilen efter lejeperioden, udregner vi det samlet antal kørt km for hele lejeperioden og den betalt km.

    F.eks. Lejeperioden 2,5 år = 37.500 km betalt – Kørt km 39.000 km. Derved er der kørt 1.500 km ekstra. Det bliver afregnet med 3 kr. pr. km. Så der vil komme en ekstra regning på 4.500 kr.

     

     

    På udlandsferie i abonnementsbilen

    Som abonnent har du muligheden for at tage din bil med til udlandet, men kun hvis du har en udlandsforsikring på din abonnementsaftale. Bilen må ikke komme uden for EU’s grænser. (Norge er undtaget fra denne begrænsning)

     

    Registreringsattest

    Hvis du tager din bil med til udlandet, skal du have bilens registreringsattest med. Du kan bestille en kopi af registreringsattest ved at sende en mail til Mogens på mk@aunetto.dk

    Vi anbefaler derfor at bestille den i god tid inden din ferie.

     

     

    Opsigelse og tilbagelevering

    Hvis du vælger at opsige dit abonnement engang efter bindings¬ perioden, kan du gøre dette med en måneds varsel.

    Du skal blot sende en mail til Mogens på mk@aunetto.dk

     

    Bemærk: Ved tilbagelevering af bilen skal den være rengjort både indvendigt og udvendigt. Er bilen ikke rengjort, vil du blive opkrævet et rengøringsgebyr på 5.000 kr. Abonnementsbetingelserne. Vi forventer at bilen er tæt på den stand som du fik bilen udleveret i. Billeder og beskrivelse af bilens stand fik du udleveret sammen med bilen. Aunetto har en kopi af den.

     

     

     

     

    Aunetto A/S

    Rønnebærvej 7

    7400 Herning

    CVR-nr. 32880037

     

    Abonnementsvilkår

     

    • 1 – Ejendomsret
    1. Bilen er Aunetto A/S´s ejendom. Abonnenten har alene en brugsret til bilen på de i denne aftale fastsatte betingelser. Abonnenten er ikke berettiget til at sælge, pantsætte eller på anden måde råde retligt over bilen.
    2. Typebetegnelser, fabrikationsnumre og lignende, der tjener til identifikation af bilen, må ikke fjernes
    3. Abonnenten har hverken ret eller pligt til at overtage bilen ved aftalens ophør
    4. Enhver overtrædelse af denne abonnementsaftale, vil medføre øjeblikkelig opsigelse af aftalen og bilen skal afleveres hos Aunetto indenfor 8 timer fra overtrædelse er sket, ellers vil bilen blive afhentet på abonnenten regning.

     

    • 2 – Brugsret
    1. Bilen må kun brugs af abonnenten og en ekstra abonnent hvis dette er tilkøbt på abonnementsaftalen og begge bruger står anført på abonnement aftalen. Bilen må ikke udlejes eller udlånes til tredje mand.
    2. Bilen må ikke anvendes uden for Danmarks grænser, medmindre der er tilkøbt en udlandsforsikring på abonnementsaftalen.
    3. Bilen må ikke ændres, omdannes eller udskiftes.
    4. Det er ikke tilladt at ryge bilen.
    5. Det er ikke tilladt at transportere løse husdyr i bilen. Alle former for dyr skal transporters i et transportbur. Skader på og i bilen som følge af dyre, skal erstattes af abonnenten. Der gælder ikke nogen forsikring.

     

    • 3 – Forsikring

    Kasko- og ansvarsforsikring er obligatorisk og inkluderet i den månedlige abonnementsopkrævning. Det er en forudsætning for forsikringsdækning, at den daglige bruger er Abonnenten og at denne har et gyldigt dansk kørekort og dansk bopælsadresse.  Abonnentens selvrisiko er 7.500 kr. pr. skade. Abonnenten hæfter for selvrisiko over for Aunetto A/S.

    Bilen må ikke bruges til kørsel af erhvervsmæssig karakter. Opsiger forsikringsselskabet forsikringen på en kunde i forbindelse med en skade, har Aunetto ret til at inddrage bilen med øjeblikkeligt varsel. Hvis det viser sig, at den daglige bruger er en anden end Abonnenten og der er tale om en person, som ikke selvstændigt ville kunne tegne en abonnementsaftale, vil forsikringen ikke dække, og Abonnenten vil derfor hæfte for den fulde skade.

     

    • 4 – Abonnementsydelsen
    1. Som vederlag for brugen af bilen betaler Abonnenten en abonnementsydelse, hvis størrelse og forfaldstid fremgår af kontrakten, som modtages pr. e-mail
    2. Abonnenten skal betale depositum, som bliver opkræver sammen med abonnements første faktura, og som senest skal betales når bilen bliver afhentet. Beløbet skal betales via Dankort, VISA eller Mobilepay. De efterfølgende månedlige fakturaer, bliver sendt på en anførte e-mailadresse i abonnementsaftalen.
    3. Abonnementsaftalen igangsættes på den aftalte leveringsdato. Abonnementsydelsen opkræves månedligt forud.
    4. 4. Ved forsinket betaling af abonnementsydelsen eller andre skyldige ydelser i henhold til Abonnementsaftalen som ikke er aftalt med Aunetto A/S, vil § 1.4 være gældende og vil medføre øjeblikkelig opsigelse af aftalen. Betales faktura ikke til forfaldstid fremsendes pr. mail/sms en rykkerskrivelse. Betales ydelsen fortsat ikke senest 3 dage herefter vil bilen blive afhentet uden yderligere varsel.
    5. Bortkomst eller beskadigelse af Abonnementsbilen ved en begivenhed, der ikke beror på Aunetto forhold, fritager ikke Abonnenten fra at betale abonnementsydelsen.
    6. Der vil altid være et fast antal kilometer pr. år inkluderet i basispakken ved køb af et bilabonnement. Udover den faste basispakke er det muligt at tilkøbe ekstra km. Det er kun muligt at tilkøbe kilometerpakker til uopsagte abonnementsaftaler.

    Såfremt abonnenten overskrider det aftalte kilometerforbrug og ikke har tilkøbt de nødvendige ekstra kilometerpakker, vil Aunetto foretage opkrævning for overkørte kilometer med den takst, som er angivet nedenfor i § 14.

     

    • 5 – Abonnentens ansvar
    1. Abonnenten er ansvarlig for de gælder love for benyttelse af bilen, overholdes.
    2. Abonnenten friholder Aunetto A/S for ethvert ansvar, hvad enten der er tale om det offentlige eller private, på grund af den brug, Abonnenten gør af bilen, herunder at forskrifter ikke er iagttaget eller tilladelse ikke er indhentet.

    Det gælder eksempelvis skyldige parkeringsafgifter, fartbøder under 30% hastighedsoverskridelsen og lign., der af myndighederne og andre kan kræves betalt af abonnenten. Disse viderefaktureres til abonnenten af Aunetto A/S plus en administrationsafgift på kr. 300,00 inkl. moms

    Modtager Aunetto A/S en fartbøde, som er over 30% hastighedsoverskridelsen, vil Aunetto A/S udlevere abonnenten person data til politiet i henhold til færdselslovens § 65, stk. 1 og færdselslovens § 118, stk. 1. og den videre afregning vil stå mellem Abonnenten og Politiet.

    1. Abonnenten har ansvaret for, at bilen ikke bliver medtaget af røg eller andre lugtgener
    2. Det er abonnentens eget ansvar at bestille tid hos Aunetto for hjulskift (vinter/sommerhjul).
    3. Abonnenten erklærer ved godkendelse af abonnement aftalen, ikke tidligere at have foretaget vanvidskørsel eller andre grovere overtrædelser af færdselsloven. Abonnenten er pålagt det fulde erstatningsansvar, hvis køretøjet bliver konfiskeret som følge af vanvidskørsel.

    (Som vanvidskørsel anses bl.a. kørsel med en hastighed over 200 km/t, kørsel med en hastighed over 100 km/t med en samtidig overskridelse af hastighedsgrænsen med mere end 100 pct. og spirituskørsel med en promille på over 2,00.)

    1. Det er abonnentens ansvar at få bilen fragtet til Aunetto A/S i tilfælde af at bilen ikke selv kan køre og for egen regning. Har abonnenten tilkøbt vejhjælp på abonnement aftalen dækker denne.
    2. Abonnenten har oplysningspligt ved ændring af bopæl/e-mail/mobilnummer straks skriftligt underrette Aunetto A/S. Underretning skal ske skriftligt via e-mail til mk@aunetto.dk eller ved at kontakte Aunetto A/S telefonisk på tlf. 75 12 13 13. Abonnenten bærer ansvaret for, at meddelelser kommer frem.

     

    • 6 – Vedligeholdelse
    1. Abonnementsaftalen er inklusive udførelse af regelmæssige serviceeftersyn efter fabrikantens forskrifter jf. bilens servicebog.
      Sliddele udskiftes og omkostninger hertil dækkes, hvis sliddet er betragtet som værende almindelig slitage. Øvrige reparationer som ødelagte dele er på abonnentens egen regning.
    2. Abonnenten skal indlevere bilen til service hos Aunetto A/S, når servicelampen lyser.
    3. Det er Abonnentens ansvar at overholde fristerne for alle serviceeftersyn. Hvis Abonnenten ikke overholder fristerne for serviceeftersyn, vil der blive opkrævet et strafgebyr på kr. 3.500 for hvert serviceeftersyn, der ikke er overholdt
    4. Alle reparationer skal fortages af Aunetto A/S. Hvis dette ikke overholdes, vil udgiften være abonnentens eget ansvar.
    5. Abonnenten bærer risikoen for bilens ødelæggelse, forringelse, beskadigelse eller bortkomst, herunder tyveri, fra udleveringen af bilen og frem til det tidspunkt, hvor bilen på rette måde er leveret tilbage til Aunetto A/S.
      Abonnenten hæfter således for udgifter udløst af skader, hændeligt uheld, tyveri mv.
    6. Hvis bilen ødelægges eller forringes – uanset af hvilken årsag – skal abonnenten straks underrette Aunetto A/S herom.

     

    • 7 – Misligholdelse
    1. Aunetto A/S kan uden varsel ophæve abonnementsaftalen i henhold til § 1.4 og kræve erstatning for sit tab, herunder udgifter, som Aunetto A/S måtte have afholdt, såfremt abonnenten misligholder sine forpligtelser ifølge abonnementsaftalen.
    2. Undlader at betale forfaldne abonnementsydelser eller andre skyldige beløb – herunder også beløb, der ikke er en del af abonnementsydelsen, men hvor Aunetto A/S hæfter for abonnentens evt. manglende betaling, herunder bøder og parkeringsafgifter, senest otte dage efter forfaldstid.
    3. Forsømmer at vedligeholde Abonnementsbilen eller undlader behørig reparation af den.
    4. Nægter Aunetto A/S adgang til at besigtige abonnementsbilen.
    5. Anvender bilen i strid med de love, forskrifter og instruktioner, der gælder for sådant brug eller undlader at indhente de fornødne offentlige tilladelser.
    6. Overlader brugen af bilen helt eller delvist til andre end de i § 2 godkendte personer.
    7. Anvender bilen i forbindelse med handlinger, som strider mod straffeloven eller mod færdselslovens § 53 og 54.
    8. Såfremt kunden bringer misligholdelsen i orden, vil der blive pålagt et gebyr på 2.000 kr. for genoptagelse af aftalen. Abonnementsaftalen kan kun blive genoptaget én gang.

     

    • 8 – Udlevering
    1. Abonnenten og evt. ekstra bruger skal ved udlevering af bilen fremvise gyldigt kørekort og sygesikringskort som der tages kopi af som dokumentation overfor forsikringsselskabet.
    2. Ved udlevering af bilen skal abonnenten straks undersøge bilen på forsvarlig måde. Opdager abonnenten, at der er fejl eller mangler ved bilen, skal dette oplyses til Aunetto A/S inden bilen køres fra udleveringsstedet.
    3. Bilen bliver udleveret med 1 nøgle. Aunetto A/S opbevare en ekstra nøgle og den kan ikke udleveres. Mister abonnenten sin nøgle, skal bilen fragtes til Aunetto A/S og en ny nøgle skal bestilles og kodes på abonnentens regning. Ønsker abonnenten en ekstra nøgle er dette også på abonnenten egen regning.
    4. Aunetto A/S kan kræve bilen udskiftet med to måneders varsel. Abonnenten vil på denne måde få udskiftet sin bil til en bil af samme type med minimum samme udstyre. Abonnenten er forpligtet til at aflevere den nuværende bil og få den udskiftet til den anden hos Aunetto A/S. Udskiftningen kan være forbundet med omkostninger for abonnenten. Abonnenten har derfor muligheden for at træde ud af aftalen ved udløb af varsel uden opkrævning af yderligere abonnementsomkostninger.

     

    • 9 – Opsigelse
    1. Abonnementet er indgået med virkning fra den i kontrakten angivne dato. Minimumbindingsperioden der er specificeret i abonnementsaftalen.
    2. Abonnementet kan opsigesaftalen med løbene måned og 30 dags varsel – dog tidligst til udløb af bindingsperioden. Det er abonnentens ansvar at levere bilen tilbage indenfor opsigelsesdatoen.
    3. Opsigelse skal ske ved at sende en mail til mk@aunetto.dk og er første gyldig når abonnenten har få en bekræftelse retur.
    4. Abonnenten er forpligtet til at være med til gennemgang af bilen ved tilbagelevering.

     

    • 10 – Tilbagelevering og opgørelse i forbindelse med aftalens ophør

    Ved aftalens ophør, hvad enten det skyldes ophævelse eller opsigelse, gælder følgende:

    1. Ved opsigelse af bilen kræver Aunetto endvidere, at abonnenten booker en tid til gennemgang af bilen. Under gennemgangen bliver der udstedt en ny tilstandsrapport om afvigelser i bilens kosmetiske stand, som ligger udover normalt slid, på baggrund af de udarbejdede og til enhver tid gældende retningslinjer, herunder med angivelse af stenslag/revner i glas, ridser i lak (der ikke kan poleres væk), ridser/huller/buler i interiør, skader, eftermontering af ekstraudstyr, reklamelabels og lignende, ruder og dæk samt hvorvidt kabinen er medtaget af røg eller har andre lugtgener
    2. Abonnenten er forpligtet til at deltage i gennemgangen af bilen. Efter gennemgangen af bilen udarbejdes en opgørelse. Forhold, der ikke kan karakteriseres som almindeligt slid, vil blive opgjort og opkrævet af abonnenten.
    3. Bilen afleveres i rengjort og vasket stand i henhold til retningslinjerne og tømt for private effekter. Hvis bilen ikke er i den omtalte stand, vil der blive faktureret 5.000kr. til abonnenten. Bilen skal indeholde alle nøgler, servicebog, instruktionsbøger samt ekstraudstyr, der måtte være omfattet af abonnementsaftalen.
    4. Antallet af inkluderede kilometer vil fremgå på abonnentens kontrakt, opdateret med eventuelle tilkøbte kilometerpakker. Overskridelse af aftalt kilometerforbrug medfører opkrævning for yderligere afskrivning og servicebehov. Overskridelse af kilometerforbrug vil som følge heraf blive takseret med 3 kr./km.
    5. Såfremt gennemgang af bilen har påvist skader, der dækkes af bilens kaskoforsikring. Det påhviler Abonnenten at betale for forsikrings selvrisiko som er anført til 7.500 kr. for personer over 24 år og 12.000 kr. for personer mellem 18 – 24 år medmindre der er købt en selvrisiko nedsættelse forsikring og det står anført i abonnentaftalen.
    6. Såfremt der er skyldigt beløb som følge af skader, herunder følgeskader, manglende service eller overkørte kilometer, som abonnenten hæfter for, fakturerer Aunetto A/S abonnenten og foretager opkrævning som vil blive modregnet abonnentens betalt depositum.
    • 11 – Lovgivning

    Aunetto A/S’ ydelser leveres i overensstemmelse med dansk lov. Uoverensstemmelser, der ikke kan løses i mindelighed, afgøres efter dansk ret og efter Aunetto A/S’ valg ved Herning Ret.

     

    • 12 – Persondatabehandling
    1. Aunetto A/S indsamler oplysninger om abonnenten i forbindelse med køb af abonnement og tilmelding til Aunetto A/S’ nyhedsbrev. Nyhedsbrev kan afmeldes ved modtagelse af første nyhedsbrev.
    2. Som abonnent hos Aunetto A/S vil abonnenten modtage Aunetto A/S’ regelmæssige nyhedsbreve pr. e-mail og SMS med relevante nyheder, information og servicemeddelelser, fra Aunetto A/S i relation til den indgåede aftale.

    Abonnenten kan til enhver tid afmelde nyhedsbreve via link i nyhedsbrevet.

     

    • 13 – Fortrydelsesret og købelov

    Fortrydelses- og returretten på 14 dage gælder ifølge forbrugeraftaleloven ikke ved indgåelse af abonnementsaftaler af denne type.
    Købeloven gælder ikke ved indgåelse af abonnementsaftaler af denne type.

     

    • 14 – Klager

    Klager over Aunetto A/S skal rettes skriftligt direkte til Aunetto A/S, Rønnebærvej 7, 7400 Herning eller via e-mail på mk@aunetto.dk. Aunetto A/S har et mål om at træffe afgørelse i sagen senest 3 måneder efter, at klagen er indgivet.

     

    • 15 – Kontaktoplysninger

    Aunetto A/S

    Rønnebærvej 7

    7400 Herning
    Telefon: 75 12 13 13.

    Åbningstider: mandag til torsdag: 7:30-16:00

    Fredag: 7:30 til 14:00
    E-mail: mk@aunetto.dk

     

     

    • 16 – Ændring af vilkår og gebyrer

    Aunetto A/S kan ændre disse abonnementsvilkår, særskilte vilkår og betingelser samt abonnementsafgifter, gebyrer og afgifter med et varsel på mindst 1 måned.

    Det betyder, at abonnenten har mulighed for at opsige sit abonnement inden ændringerne træder i kraft uden ekstra omkostninger.

    Ændringerne varsles via e-mail til abonnentens e-mailadresse og på hjemmesiden. Yderligere kan Aunetto A/S ændre abonnementsafgiften, såfremt der sker væsentlige ændringer i forsikringspræmien eller den grønne afgift.

    Ændringer, der forbedrer abonnentens vilkår, kan gennemføres uden varsel ved at opdatere hjemmesiden.

    Ændring af gebyrer, herunder gebyrer på betalingskort mv., kan gennemføres uden varsel og kan findes på hjemmesiden.